Plusy
Co k této dovolené dodat, asi jen, že opravdu nedoporučuji a přikládám konverzaci, ve které je možné si vše přečíst a udělat vlastní obrázek. Jednání agentury bylo naprosto v pořádku, vstřícné a se snahou vše řešit.
Dobrý den,
měli jsme přes Vás objednanou nemovitost, bylo by možné někde přidat hodnocení a recenzi? Jak funguje zpětná vazba a hodnocení nemovitostí na Vaší stránce? U této nemovitosti bohužel žádná recenze nebyla, když jsme ji objednávali a byla to naše nejhorší dovolená, ráda bych před tímto zážitkem varovala ostatní.
Zkušenost s panem majitel, který absolutně nerespektuje soukromí a navštěvuje nemovitost jak se mu zlíbí, i když je z Vaší strany avizována a placena jako soukromá, bez účasti majitele, je naprosto otřesná! Doslova a do písmene nám vlezl do ložnice, když jsme spali a pod záminkou, že potřebuje opravit okno v kuchyni nám sjel barák od shora dolu, pokoj po pokoji, bylo to příšerné! Po tomto zážitku jsme s manželem museli opustit nemovitost, protože by panu majiteli asi ublížil a zůstali tam už jen moji rodiče, kteří to tam s panem majitelem ještě dva dny riskli. Příšerností a hrůzostrašností tam byla celá hromada, tím Vás asi nemusím zatěžovat nebo pokud by bylo potřeba k reklamaci přidat celý seznam, není problém, nicméně bych se ráda rozepsala alespoň v recenzi, jako varování pro ostatní.
Co bych s Vámi ale ráda vyřešila, je vybavení, které je avizované na vašich stránkách a zaplacené v rámci nemovitosti a které tam vůbec není. Pronajali jsme si nemovitost také vzhledem k infrasauně, byl to pro nás jeden ze stěžejních parametrů, při výběru nemovitosti a sauna tam vůbec nebyla, i když je krásně nafocena v nabídce. Neřešila bych nějaké drobnosti, kterých tam také byl tucet, ale tyto stěžejní věci, kvůli kterým si chce člověk užít dovolenou a zaplatí si je, by tam snad být měly. Je to jako by jste pronajali barák s bazénem a pak tam žádný bazén nebyl, prostě zkažená dovolená už od začátku. Tudíž se domnívám, že finanční kompenzace by byla v tomto případě více než na místě.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den,
------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
mrzí nás, že dovolená neproběhla podle představ a budeme se snažit Vaši
reklamaci vyřešit v co možná nejkratším termínu.
Co se týče problémů spojených s pobytem, již je řešíme s panem
pronajímatelem a nyní čekáme na jeho vyjádření ohledně Vámi zmíněných
nedostatcích u ubytování a nedostatku soukromí, abychom mohli celou
situaci prošetřit tak objektivně, jak to bude možné.
Každopádně jsme zjistili, že infrasauna, kterou jste zmiňovala, v
objektu opravdu chybí (pronajímatel nám to nenahlásil), a proto v tomto
ohledu kompenzaci za chybějící část vybavení budeme určitě řešit.
Děkuji za Váš čas a přeji hezký den.
------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
krátce bych vysvětlil ty" hrůzostrašné příšernosti"co jsou
popisovány osobou,která si pronajala objekt(rodinný dům),
komplet zařízený včetně čistého povlečení. Sauna byla odebrána
z objektu z nedostatku místa a je v jiném domě
v mém vlastnictví, na požádání není problém využít saunu. Při
příjezdu a ani po dobu pobytu nebyla ze strany nájemců
požadována, zapsáno v prohlášení a podepsáno nájemcem nic není!
V každém objektu se naskytnou závady způsobené povětrnostními
podmínkami a to právě byla závada na plastovém okně v druhém
podlaží v kuchyni, nešlo zavírat. Při předávání byla tato
závada nahlášena osobě, která si objekt pronajala, ta souhlasila
s tím, že se bude okno opravovat v době pronájmu.
Technik z Příbrami zavolal hodinu předem, že se zastaví na opravu
před desátou hodinou. Po souhlasu spolubydlící
byla závada opravena a po dalším souhlasu technik přešel ostatní
okna mimo ložnic! Celá oprava trvala do 20 min.
Jestli tomuto se říká příšerné narušení soukromí tak potom je
lépe si nic nepronajímat.
To, že byl zrovna chladný týden, za to majitel nemůže a to se
projevilo i na špatné komunikaci, čehož jsem si všiml z kraje
týdne.
První dva dny bylo nutné i přitopit a proto se zvedla i
spotřeba el.energie a bylo přečerpáno 48 kwh, které nebyly
vyúčtovány, jelikož paní, která si objekt pronajala, nebyla
přítomna při předání v sobotu v 11.30.
Podobnou zkušenost mám, kdy bylo celý týden špatné počasí a
nájem v Čechticích byl také reklamován.
Prostě se zkusí, co by se nechalo vyrazit z majitele, nebo z agentury a
zároveň se reklamace pořádně zveličí a použijí se lživé
informace a ostudné zveličení. Je to prostě nehoráznost jakým
způsobem nás nájemce zostudil!
Je to křivé obvinění, každý si musí rozmyslet co vytýká a
jakým způsobem, žádám omluvu.
---------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
předem emailu bych chtěla upozornit, že rozhodně neuvádím žádné lživé informace a už vůbec se nesnažím z nikoho nic "vyrazit".
To že infrasauna na místě nebyla a byla inzerována a zaplacena v objektu je FAKT, na tom se snad všichni shodneme, stejně tak na tom, že bychom jí i hojně využili, když bylo právě to špatné počasí. I kdyby jsme se tady s "osobou" (krásný výraz, co používá pan majitel), která pronajímala nemovitost na ničem jiném neshodli, tak tady na tom snad ano a nevidím jediný důvod, proč bych měla někam docházet, když jsem si infrasaunu zaplatila v nemovitosti, to jsme taky nemuseli mít sporák a mohli jsme chodit vařit vedle k osobě, že?
Osoba, co pronajímala nemovitost, nás v den příjezdu informovala o rozbitém okně, s tím, že ho nemáme používat a že se musí opravit (nic, že při našem pobytu), ale samozřejmě se stane, s tím bych neměla sebemenší problém. Problém vidím v tom, že když mu opravář volá hodinu předem, tak osoba, co pronajímá nemovitost neumí zvednout telefon a taktéž mi zavolat hodinu předem. Místo toho řvou dva cizí chlapi na mojí nemocnou maminku z balkónu, ať jim laskavě někdo otevře a buší tam jak smyslů zbavení. Stačilo zvednout telefon a informovat nás stejně slušně, jako jeho informoval opravář. Všechny nás vzbudili a mě s manželem tím, že nám někdo vlezl do ložnice! Takže ano, bylo to příšerné, když Vás takto někdo vzbudí a absolutně netušíte, co se děje a ano, považuju to za naprostou ztrátu soukromí, stejně tak jako prolustrování celého baráku v rámci opravy jednoho okna v horním patře.
Dále bych ráda okomentovala to čisté povlečení, když už to tam osoba pronajímající nemovitost nakousla, které jsme si museli povléci znova, protože pod polštářem nahoře jsme objevili oříšek a obal od žvýkačky, čisté povlečení si představuji opravdu jinak, ale to komentuji pouze jako reakci, jinak tam bylo psáno, ať si povlečení vezmeme.
Je také fajn, když si člověk chce dát vanu a není ani dole ani nahoře špunt, nevím, jak by tam člověk vykoupal třeba malé dítě, ale možná někde ve vedlejší nemovitosti bychom špunt našli nebo třeba bychom se mohli chodit koupat přímo k osobě vedle.
Také světe div se, je léto a člověk chce sedět v altánu, kde má osoba pronajímající nemovitost naskládaná ve třech řadách stará okna a starý rozvrzaný nenalakovaný nábytek o který jsem si akorát zničila kalhoty.
Bylo by více než na místě třeba jednou za rok do avizované nemovitosti zajet a taky si to tam obhlídnout, protože tady tohle bylo tak maximálně hezky nafocené, nic víc.
Nicméně nejdůležitější pro nás je soukromí, proto si vždy pronajímáme nemovitost bez účasti pronajímatele, určitě by bylo na místě tam uvést, že majitel má v podstatě s vámi společnou zahradu a pořád tam "počmuchává" kolem baráku a chodí do sklepa a garáže vámi pronajatého baráku jak se mu zachce a jezdí přes Vámi pronajatou zahradu, ano, takto si opravdu soukromí nepředstavuji.
To, že se topilo opravdu netušíme, nikdo nám nic neřekl, ale bylo to asi tím, že člověk by si zatopil sám v pronajaté nemovitosti bez účasti majitele, po tom, co by mu byla zima a nééé, že pronajímající osoba usoudí, že je vám zima a sama od sebe bez jediného zeptání vleze do nemovitosti a zatopí vám, to je úplně přesný příklad, co víc dodat...
Také bych žádala omluvu, ale myslím, že finanční kompenzace by byla vhodnější, vzhledem k tomu, že jsem zaplatila za něco, co naprosto neodpovídalo.
Přeji Vám i osobě pronajímající nemovitost hezký den.
----------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
děkujeme za reakci na vyjádření pana pronajímatele.
Z informací od Vás a pana pronajímatele ohledně narušení soukromí
vychází najevo, že mohlo dojít ke špatné komunikaci nebo pochopení mezi
oběma stranami, a řeší se situace slova proti slovu. Proto je velice
těžké situaci objektivně posoudit, pokud nemáme vyjádření třetí osoby
nebo jiný důkazní materiál.
Co se týče infrasauny, tak pan pronajímatel nám její odstranění
nenahlásil, proto v naší nabídce stále byla. Tím, že se sám cítí
očerněn, s žádným finančním odškodněním nesouhlasí.
Každopádně tím, že v naší nabídce sauna byla, cítíme, že je na místě Vám
kompenzovat odstraněnou saunu alespoň z naší strany.
Při kompenzacích vycházíme z tzv. Frankfurtské tabulky, která slouží
jako univerzální nástroj při poskytování slev za nedostatky v ubytování,
ke které přihlížejí soudy po celé Evropě, proto je vhodným nástrojem pro
objektivní posouzení výše kompenzace.
V kategorii vybavení objektu Frankfurtské tabulky lze najít přímo
konkrétní část ohledně sauny: chybějící sauna, pokud byla slíbena a
zaplacena – sleva 5 %. Sice na objektu údajně byla, přesto budeme
postupovat, jako kdyby zcela chyběla.
Z částky 12 998,-Kč vychází 5 % na 650,-Kč (zaokrouhleno nahoru).
Poprosil bych Vás o číslo účtu, na který Vám kompenzaci zašleme.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace a přejeme hezký víkend.
----------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
děkuji za Vaši ochotu vyřešit situaci.
Už jen snad, že pan majitel se může cítit očerněn, jak chce, nicméně se takto cítí naprosto neprávem. My si pronajímáme nemovitosti již sedmým rokem, jak v létě, tak v zimě. Nikdy se nám nestalo nic podobného a nikdy jsme se nesetkali s takto dotěrným a hulvátským chováním majitele. Byla to moje první reklamace na jakoukoliv nemovitost a doufám, že také poslední.
Přeji hezký den,